Isnin, Disember 21, 2009

MAJLIS PERKAHWINAN AZREEN DAN KHAIRI

Azreen kini telah bergelar isteri. Isteri kepada Khairi. Bagi mengisytiharkan Azreen sudah menjadi isteri kepada Khairi, keluarga Azreen telah mengadakan majlis kenduri pada 19 Disember 2009 di Dewan Majlis Perbandaran Pulau Pinang, Bayan Baru. Majlis yang meriah ini dihadiri oleh sanak saudara jauh dan dekat. Turut memeriahkan majlis ialah sahabat handai dari kedua belah pihak pengantin.

Aku turut diundang ke majlis perkahwinan Azreen. Aku kenal Azreen kerana aku sesekali ke pejabat Azreen. Azreen bertugas di Bahagian Pengurusan Sumber Manusia, Jabatan Pendaftar, Universiti Sains Malaysia. Semasa majlis kenduri Azreen ini, aku buat-buat sibuk mengambil gambar merakam hari bersejarah bagi kedua pengantin ini. Terima kasih kerana sudi menjemput aku. Khas untuk Azreen dan Khairi, "Selamat Pengantin Baru, Semoga Berbahagia Hingga Ke Akhir Hayat...".

pengantin 










juru gambar


makan beradab




pengapit pengantin




bunga telor

lauk pauk



tetamu






















tuan rumah



terima kasih...