Sabtu, April 03, 2010

MAJLIS AKAD NIKAH MOHD HIZER OMAR DENGAN HAFIZAH ROSLI

Masa yang dinanti telah tiba, 3 April 2010 jam 2.30 petang bertempat di masjid negeri Pulau Pinang, Mohd Hizer Omar telah dinikahkan dengan Hafizah Rosli.

Mohd Hizer merupakan anak saudara isteriku sementara Hafizah pula adalah puteri kawanku.

Mohd Hizer dan Hafizah adalah staf Bahagian Pembangunan Lestari dan Korporat. Pada awal Mei nanti, Hizer akan berpindah tempat bertugas. Beliau akan bertugas di Graduate School of Business.

Selamat Pengantin Baru, Semoga Bahagia Hingga Akhir Hayat...   


Tetamu dari kedua belah keluarga pengantin
Mohd Hizer Omar
Hafizah Rosli
Mas Kahwin RM......
Cincin kahwin
"saya ehh...aku terima nikah errr..."
"Aku terima nikahnya Hafizah binti Rosli dengan mas kahwin..."
Bacaan ikrar seorang suami
"Aku akan laksanakan tanggung jawab seorang suami!".
Aku dan Fazilah